Sön-Fre

I söndags...så provade jag på Zumba, med Sandra o Sara.... O gu vad triiiist....kommer aldrig sätta min fot där igen haha..Men men, nu vet man det iallafall. Fortsätter nog på step varje tisdag.. Måste mjuka upp kroppen lite, unna mig massage med.. Kände mig redan lite krasslig under söndagen..o ja idag sitter jag är fredag den 29e fortfarande sjuk...började med halsont o så smått börja bli lite täppt..i onsdags så började rösten försvinna o var istort sett borta torsdag...idag har det lättat lite, men ska nog försöka vara så tyst som möjligt ändå. Har även kännt mig varm o obekväm....O tror ni smarta jag var hemma? Nej jag jobbade...dum som man är. Det är synd att det ska vara så fyrt o vara hemma när man verkligen behöver det...Som tur va e jag ledig fre-sön denna veckan så jag ska väl vara i brukligt skick på måndag... Och varför är det alltid värst på morgonen o kvällen? Är det någon som har ett bra svar på det?
Tapetseringen blev klar i tisdags..äntligen! Men började inte städa lite förren idag, morsan kom en runda efter jobbet i hjälpte mig...Vardagsrummet e klart, bara resten kvar hehe. Men fint blev det...man ser lite skarvar på mönstertapeten, men ska ringa till målaren på måndag o fråga om det...Fick en saftig räkning med..ush! Skall ta foto sen o lägga in... dumma datorn tar fortfarande inte emot kameran..
Idag så sov jag länge..smsade nog imorse med någon, svagt minne... åkte hem till Bea halv elva, sen stack vi till Hlm för att se vad som fanns på Mixhuset. Vi provade lite maskeraddräkter som var One Size...o vilket skämt haha! Så vi körde därifrån direkt till Eko...raka spåret åt andra hållet hehe... O nu har vi hittat vad vi skall va...men det förtäljer jag inte än...KOmmer foto från festen sen... Men skit bra haha.. Så Bea kommer till mig vid 16 imorrn o så ska vi göra oss redo för Gualöv take over.
Efter jag sedan lämnat av Bea körde jag o hämtade jag upp Linda. Så gick vi på stan lite o spånade.. Sedan körde jag hem igen o vilade till morsan kom. När kl var 19.30 fick vi nog...körde till päronen o såg på Idol. Jay är så fucking grym! Hade inte anat att han skulle sjunga Backstreet Boys..Men det gick vägen det med... Har iallafall Tv:n inkopplad nu..har inte sett på Tv här hemma på 3 veckor...Det visar ju att man faktiskt klarar sig utan..



Imorgon är det då som sagt Halloween/födelsedagsfest hos Sandra...hittat en perfekt present hehe, hon kommer säkert slå till mig...(halvt iallafall)..

Hoppas jag mår bättre iallafall, att man inte blir sjuk o dan på kvällen. Ska iallfall inte dricka då jag går på medicin i 5 dagar...Jippie..Men om man ska tänka positivt så är det bättre o vara sjuk nu, än o vara det på Ladies night. Då måste jag vara frisk! En kul liten kombo på festen imorrn...Fritz, Oskarsson o Stålbrand...wihoo...prat var det här! haha.. återstår o se hur det går.. Ska iallafall leta upp Sandras katter..de har kattungar där hemma o de är så söta på bilderna iallafall.. E allt sugen på en liten rackare..



Jag o morsan slutade tidigare igår (vid halv ett) o drog till Ikea i Älmhult..mysigt, även om man inte var totalt frisk.. Lyckades iallafall smälla 899:- på typ ingenting hehe.. Men hittade inte det jag sökte efter, får nog köpa det på Borett iallafall... Jag gjorde lite käk när jag kom hem..sen la jag mig typ vid 18.15 o sov till 21.30 kanske...var uppe 1,5 timme o sov igen...Behöver nog sova eller vad tror ni? hehe...

O detta inlägget måste nog vara ett rekordlångt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0