It aint over until it´s over..

Riktigt seg i skallen idag... Känner inte allt för o göra något..Målaren har satt igång kl 7 imorse så jag fick ingen sovmorgon..eller ja, gick o la mig sen igen...Jag har arbetat de senaste dagarna med att få ner tapet..o nu slipper jag det skitet. Ända positiva är att jag fått träning av det...+ såriga fingrar hehe...Damm är det i hela lägenheten med...jIHOO... fpr hoppas det går snabbt o spacka o sånt sen.
I helgen har jag då som sagt jobbat...sen fixat här hemma.. Var en sväng i Hovby med...Morsan, Tobbe o Sandra  hjälpte mig lite i lördags...Tack för hjälpen!
Nu är bilen även inbockad i garaget..kanske redan skrivit det men..ja..too bad hehe...
Igår så var jag en sväng med Bea i Åhus o stan...mysigt:) Jag åkte för och prata med Thomas och jag skall inte fortsätta jobba på Frendo längre..(oh no!!!) Men ska snacka med Britt Marie om jag inte har en månads uppsägning..Fler än jag som tycker det är för jävligt...Sen åkte vi iallafall inom Synsam o åt sedan på Zekes...gutti gutti.. Sedan kl 17 var det som vanligt dags för Viktväktarna, och kunde konstatera att jag gått ner 9 hg...så jag fick min andra stjärna...Wihoooo!! Detta känns enormt bra faktiskt, trodde inte det skulle gå såhär bra att gå ner i vikt. Men jag vet att när jag tänker tillbaka så åt jag konstant, och det var inte bara nyttiga saker... Men hade fortfarande varit skönt om man hade kunnat gå ner allt på en gång hehe.
Funderar på om jag skall gå på step ikväll...måste röra på fläsket lite..
Funderar även på om jag ska dra till Ullared i mitten av november...2 gng om året är ju obligatoriskt att man är där... O nej skall INTE köpa souvenirer som Jag älskar Morgan trosor eller liknande. *brr*
Nu blir det nog lite poker...tjingeling..

Jo...saknar o kolla på TV*snyft* hehe

Rätt bra låt...

Kommentarer
Postat av: Hawkeye

Jag som verkligen kan föreställa mig dig i ett par Morgan-trosor ;)

Eller kanske inte, jag visste inte ens att det fanns, och Morgan USCH.

2010-10-20 @ 10:56:43
Postat av: Sabina

Haha...ja usch!

2010-10-23 @ 09:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0