LEdig lördag...

O skönt är det...har ifs bara jobbat 3 dagarn denna veckan, men det var 3 dagar för mycket hehe. I onsdags var jag på Future Café med jobbet, och vi befann oss i Bäckaskog hela dagen. Skönt att slippa jobba iallafall. Men jag fick gå lite tidigare, för jag skulle ju jobba i Åhus 16.00...
Torsdag o fredag jag har inte gjort så mkt annat än o jobba. Är trött på röran här hemma nu o vill bara städa upp. Inte lönt dock förren allting är klart i vardagsrummet. Målaren skulle komma en sväng idag pga att han inte kunde göra något igår.
Eventuellt blir det en sväng till gymmet senare..har varit lite dålig med det denna veckan. Har vara vatt på Step i tisdags... Jag försökte simma i torsdags men det var alldeles för mkt folk, så jag fick ingen ro och sket i det.

I onsdags så var det snöblandat regn..kul! *not* Hoppas snön väntar lite till för oktober..Jag menar hallåååå..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0