Ledig idag:)

Vad skönt o vara ledig ibland:) Idag blir det av till frisören, nu står jag inte ut längre hehe. Tänkte byta frissa (iallafall denna gången) och prova hur Sonnysdotter är. Har hört att de ska vara duktiga, så jag ska dit kl. 11.15.... Efter det ska jag ringa till målaren o ge han min nyckel. På måndag blir det äntligen av att de fixar mitt vardagsrum...skönt!! Målaren verkar riktigt schysst med. Efter det blir det eventuellt en runda till Bea och höra det senaste skvallret hehe..
Blir eventuellt till gymmet med om jag hinner det....Känns bra o komma igågn med träning även om det är trist. Jag och Lisa var på boxercise igår...Jobbigt, men än så länge känns ingen träningsvärk hehe...
Ikväll är det bilträff på Preem, men får se om jag drar dit...Är ju Idol med haha;)

Stone Sours nya låt e goooo´


Kommentarer
Postat av: Bea

Fett bra låt alltså.... jeeeeeeeeeeej hoppas du kommer hit :D

2010-10-08 @ 11:40:19
URL: http://snackaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0