Himma

Hemma igen...tänka sig att man alltid hittar...Har jobbat idag...o därefter gymmet o simmat....trist men måste göras...kan inte träning va skoj?..Måste köpa nån mp3 spelare så man kan lyssna på musik iallafall.
I helgen tog jag det lugnt..var o käkade på Steakhouse i lördags efter jag vatt hos morsan..var grymt gott.. I söndags t..var jag en runda i Gualöv o dammade av lite...ska dit nån mer gång sen...Fick med mig lite hembrygt vin på saft mums;)
Blir en lugn kväll iallafall..tjingeling..

o Kjam

Kommentarer
Postat av: Linda

Var o åt på Steakhouse idag, åt rödspätta...det var riktigt gott:D

2010-10-05 @ 20:37:07
URL: http://mizlinda.blogg.se/
Postat av: Hawkeye

Bilder ser bra ut. Hade bara benen burit mig(brytna) så hade jag jagat efter dig ;)

2010-10-07 @ 14:27:34
Postat av: Sabina

Hehe det säger du Hawkeye...Vf ska man bryta benen då:P

2010-10-07 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0