*Gäsp*

Lite sleden e man..dagen började med jobb..sen hemåt o börja riva ner lite tapet...tiden bara springer iväg o hopps var kl 18 o det var dags att bege sig till gymmet. Blev ett pass med Step.. o varm blidde man...Sedan hem o få i sig käk...sen riva tapet igen...Ja jag e flitig idag...O nu blir det snart sängen.. Fick ett lagom skoj besked idag av fastighetsskötarna..men det e bara o bita ihop...Tänker inte vara trevlig mot dem något mer iallafall.
O skrapat mina fingrar har jag gjort *ajaj* kan ni inte blåsa bort smärtan hehe..
Imorgon blir det jobb för hela slanten..skall bli intressant o höra vad som ska tas upp på personalmötet på torsdag.

Vet inte om jag nämnde det men träffade en kille i lördags...o wow vad han inte var min typ! Haha... Ta mitt ord för det...Lita på er instinkt...
Nja har väl inte så mkt annat o tillkännage...Var hos Bea i fredags o myste lite med Loke...Vilken grabb.(o vilken morsa..) hehe..

Förresten...du som läser min blogg...ja du som jag inte vet vem det är....Har du legat inne på Csk med de brutna benen?...O vem e du?

Ciao..natti


En låt jag aldrig kommer tröttna på..


Kommentarer
Postat av: Bea

hehe inte vad jag vet... :P



Vad var de för besked förresten?

2010-10-13 @ 07:56:00
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: Hawkeye

Jag låg på SUS eller USIL eller vad de nu behagar kalla sig för i om med namntvisten inte är avslutad än.

2010-10-13 @ 13:37:27
Postat av: Anonym

Bea: Ja de ersätter tydligen bara arbetet för 2 väggar...själva spackling o så..det andra får jag bekosta själv gr

2010-10-14 @ 00:56:52
Postat av: Anonym

OKej Hawkeye....tänkte de för jag jobbar på sjukhuset i stan..

2010-10-14 @ 00:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0