Dag 8

Ett ögonblick

Hm..o vad menas med det? Gör min egen tolkning.. Ett minesvärt ögonblick var när jag hade klarat av uppkörningen på körskolan o fått mitt körkort. När jag sedan körde iväg ensam för första gången, utan någon vid min sida... Man tyckte det var kul o spännande, men samtidigt var man lite nervös.
Men ett ögonblick kan snabbt passera...o behöver nog någon ny grej och utmana mig själv med. Kanske Mc kort nästa år?


___


Igår var det pysselkväll hos Bea...gick väl sådär bra för mig hehe...är inte lika duktig som Bea och Emelie.. Kanske måste bli mer inspirerad eller något? Innan dess åt vi tacos...sååå nyttigt...Denna veckan har inte varit nådig, så jag kan inte förvänta mig några minus siffor på måndag. Men men, trevligt o skoj har det varit =)

Idag så jobbar jag, skoj va?..:Sen tänkte jag köra inom Skopunkten och försöka hitta ett par vinterskor för det behövs ju nu. Var på SkoDej igår men tyckte de hade dåligt utbud. Var även på Jysk igår och köpte gardinstänger...kan ju vara bra och ha om man ska hänga upp julgardinerna... När jag kommer hem blir det vila en runda o sen städa lite.. kl 18 är jag utbjuden på middag...Skall bli mumsigt... ;) Ha en trevlig dag..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0