Dag 10

Det här hade jag på mig idag

Leggings, tjocka strumpor, linne och en lång o go omlott kofta:) Skönt och snyggt:)

________

Idag fick jag mig sovmorgon..riktigt skönt:) Men satte ändå klockan så jag inte skulle sova för länge. Gjorde mig lite havregrynsgröt...mums:) lite kaffe o sen mys framför tvn. Sen vid 12 kanske begav jag mig till OKQ8 o postade ett halsband jag sålt på Tradera. Sen till biltema för o köpa snöborste, men de var slut naturligtvis. Sen glattade jag inåt stan...Vid Scan kom jag ingenstans..hopplöst med all den lösa o torra snö..Tänkte jag skulle köpa en steghylla på Borett, men de var naturligtvis slut, så får vänta med det. Sen tutade jag hemåt, dumt o köra i onödan. Har plockat o donat i lägenheten, så nu är även köket mysigt...Städat, röda dukar, julgardin o stjärna :) Även sovrummet..bara hallen o toan ikvar..så har o göra imorgon hehe.
Ska till tandläkaren, håll tummarna för mig hehe. Innan dess ska jag till Däckteam..Ska köpa nya vinterdäck iallafall..mönstret är sådär på de jag har...Nu vet jag iallafall hur gamla de är dessutom.. Kostar väl lite mer än vad de gör resten av året men tyckte 675kr per däck inte är så farligt..inkl montering o balansering. Var inom Euromaster med men de var betydligt dyrare...

Var på Viktväktarna idag....hade gått ner 3 hg...trodde jag verkligen inte efter förra veckan..inte tränat nån dag, och ätit buffe och liknande.. Men skönt iallafall:) Ska se till o träna denna veckan. Efter det så var jag på möte i Österslöv med Marie..

Ha en fin natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0