Dag 1

Presentation av mig själv

jag är en tjej som sprungit runt klotet 25 gånger. Jag bor inne i Ktown nu för tiden, i en 2a. Lever singel och har alltid gjort...Sorgligt jag vet. Men hoppas att det ska ändras någon dag i framtiden.

Som person är jag rätt lugn. Jag har massa med humor och gillar att få andra att skratta (med mig, inte åt). Ser mig också som ärlig, ödmjuk, omtänksam, hjälpsam, förstående osv..ska inte skryta för mycket hehe. En nackdel med mig är att jag kanske kan vara osäker ibland...o det kan bero på olika saker..Finns perioder man inte är osäker alls. Kan nog se att min humor ibland också kan vara en nackdel.

Jag är uppväxt utanför Ktown i en by med namn Hovby. Jag tyckte inte alltid om att bo där under uppväxten. Mestadels för den dåliga bussförbindelsen. Ju äldre man blir desto mer uppskattning kommer över att man faktiskt hade det bra. Jag hade mycket väl kunnat bo där idag. Kan inte påstå att jag haft många bestående vänner under min uppväxt. Visst har jag haft vänner, tro inte det. Men de flesta har varit "tillfälliga", dvs inga som man har kontakt med idag. Oftast slutade kontakten när man bytte skola.. Tråkigt egentligen för hade gärna haft kontakt med alla för de är underbara människor. Men verkar inte som någon vill ha kontakt med mig så, orkar inte riktigt anstränga mig.. Men nu har jag iallafall några riktigt bra vänner som jag värdesätter högt.

Under skoltiden var jag rätt blyg och klädde mig i stora kläder..minns de där Team Sportia tjocktröjorna som man hade på sig jämt och ständigt hehe.de jag kunnat ändra tiden hade jag gjort det. Jag började väl släppa o bearbeta blygheten i gymnasiet..o nu är NÄSTAn allt borta..tror jag.
Spelade under uppväxten fotboll, som jag än idag saknar...finns inget bättre än en bra lagkänsla.
I gymnasiet läste jag Handel & Turism, ingen direkt svårighet, flöt bra. Ses det som man är smart? haha..

Jag är nog en person som behöver en klackspark där bak ibland...behöver bli mer våglig..

Har svårt att acceptera orättvisa
Vill mer än jag vågar
Älskar musik
Gillar Volvo, har 2 st

Vill hitta något o sysselsätta mig med som gör mig glad o stimulerad...
Detta är en del av vem jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0