*Gäsp*..

..Så är det just nu....äntligen ledig fre-sön..känns som jag behöver det..Kollade mig nyss i spegeln...O det värsta är att jag ser lika sliten ut som jag känner mig. Har haft lite småont i ryggen idag...får ta en dusch sen o friska upp mig... Blev ingen solig Kristi himmel dag.. Strunt samma egentligen känns det som. Har inte hänt så mkt denna veckan...Tog hem datorn som jag köpte av Tobbe...träffade Bea en snabbis på sjukhuset i tisdags..
o har bara en sak o säga efter gårdagens arbetande på Frendo..Blä för irländare!
Imorrn så skall jag nog beställa tid hos frissan...e trött på denna längden nu..orkar inte..hehe...eller ska tunna ut det iallafall. Sen skall jag kolla upp lite paket...Har sålt en vara på Tradera..wihoo... skriver mer sen..kanske
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0