en lugn o ja..halvtrist/trött kväll

Lugn hemmakväll kan man väl säga att det varit. Ingen som ville hänga med ut o ta en öl... Så åkte till Maxi vid halv tio o skaffade lite frukost till imorrn..E ju ingen annan som gör det till en hehe.. Idag har varit en rätt lugn dag på jobbet, satt o åt fredagsfrukost med de på avdelningen idag...Trevligt:)
Efter jobbet så simmade jag en timme....tråkigt, men rätt skönt..speciellt bastun efteråt. hade lätt kunnat somna där inne.
Vet inte riktigt vad som händer i helgen mer än att jag ska hjälpa Sandra en runda imorrn.. Blir väl grilla i Hovby...J e väl upptagen med annat.. Hur länge ska man ha träffats för att ha det där snackat om var man står?... Hade gärna velat veta men samtidigt vill man inte vara för på liksom... FÅr väl ta det som det kommer, e ju van att ingen bryr sig så..
Fattar inte att folk inte bryr sig om hur de parkerar o att de inte tänker på någon annan... Har min en bil parkerad på gatan..mm...o kan säga att jag hade inte kunnat köra ut med den nu för folk parkerar rätt framför o rakt bakom..Tänk på andra! Vi ska med kunna köra med bilen, så jag fick ta den andra...Hade jag inte haft den hade jag varit duktigt arg. Kanske låter som jag redan är det haha...

En goding..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0