Det är lustigt...

..att man alltid skall bli så beroende av saker. Igår fick jag ÄNTLIGEN tillbaka mitt internet...Helt sjukt att det skall ta 3-4 veckor o flytta ett abbonemang..den stavningen lät fel..aja skit samma. Så nu är man inte helt handikappad iallafall...Märkte under tiden man var utan internet att det är mycket man inte kan göra. Eller ja...liiiiite skönt har det varit o inte sitta framför datorn hela tiden hehe. Men det är en tillflykt när man inte har något o göra.

Har på senaste tiden varit lite krasslig...nu får det vara nog tycker jag..Men tyvärr är det inte upp till mig, då hade jag varit Superwoman...med stort S..*haha* Värst är nog hostan som så passande kommer på kvällen när man ska sova.... Har förskylningen pejl på när man ska sova?!...Kan nästan tro det iallafall hehe..Inatt somnade jag efter många om o men....Och ett tips till alla som skall sova..stäng av era mobiler. Det glömde jag naturligtvis och göra för jag trodde väl inte någon skulle ringa till mig (som det knappt gör btw). Men tro f*n så ringde en idiot halv två och jag fick inte tyst på han *blä*! Sluta ring för sören, vill inte! Hehe..vilka problem man har.

I veckan så var jag o morsan på Eko, jag hade sett ut fina träpallar till balkongen...La ut dem idag för o se så jag köpte rätt antal, o det blev rätt tjusigt faktiskt:) Fick ännu bättre pris på dem än vad jag trodde.. Det stod enligt papprena att 5-pack kostade 149:-, och jag tänkte ju att det var relativt billigt. Sen när jag skulle betala så lät det udda lite..Visade sig att hon slått in det på 99:-....Hey, jag e ju inte dum o tackar nej hehe...fick till och med kampanj på Ob:n haha. Så igår var jag på Timber Trading och köpte olja...Lika bra och köpa bra olja när man vill att det skall vara...90:- för en liter...det ni..
Har även släppt av lite grejer på Litauiska föreningen, blir man av med den skiten hehe. Har försökt att organisera lite här hemma nu när man inte behöver tänka på den andra lägenheten. Städade förresten det sista tisdags o Fjälkinge, förråden och garaget....Och fy fan för spindelnät...*BrrrR* tur man hade en borsta för annars hade jag dött...o härligt som e fick man lite i nyllet med...Mums mums.. (det var även spindlar där...inte bara nät). Det är nästan så spindelnäten är räligare o ta i än själva spindlarna...

Jo vi var förresten i Tyskland...Det var lite småsegt att gå upp 4 på morgonen hehe..Men handlat blev det..o rätt mkt tycker jag..Så nu har jag garderat resten av året haha.

Igår var nog den tråkigaste Valborg jag vatt med om, inte för jag hade orkat att göra så mkt men.. Åkte hem till morsan på kvällen, åt o sen åkte jag hem vid halv tio...La mig nog vid 22...kul va hehe....Det visar min brist på umgänge om något...Måste börja umgås mer med folk..Vet varför det inte blir av...känner många men ja...thats it...Men anyway..
Ikväll så bär det av till Vinnö där Bea och Björn är värdar för 1a maj firande...Skall bli skoj:) Tar med min lilla flintastek..Köpte även en liten grej till dem, var duktigt sugen på o köpa något till bebiiin...men ja..blev inte så ändå. Får väl tänka efter lite vad jag dricker ikväll med...som vanligt jobbar jag aaaaalltid när det händer något...Typiskt hehe.
Nä...nu tog det stop i huvudet...until next time..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0