Ojsan o ...

Ojsan, det blev ett litet hopp mellan skrivandet där...Men tror inte det har hänt något omfattande...
Morsan o farsan har varit i Thailand nu i 2 veckor och skall vara där en vecka till...Känns som de har varit borta i en evighet...saknar dem faktiskt, ska bli skönt när de kommer hem...Förutom o se dem bruna då haha...

Efter långt o länge så skall jag börja flytta imorgon...äntligen! Har väntat sen januari... Skall till banken vid 11... Så efter det blir det o  köra dit första lasset med lådor...Har grymt mkt lådor som ska bäras ut...Så jag skaffade mig lite hjälp imorrn...Sandra hjälper mig och när Linda slutat jobba så kommer hon...Tobias kommer också när han slutat och då tar han med sig möbelsläpet...Antagligen kommer Andreas o Robin också att hjälpa till... Jag får bjuda på en stor smörgårdstårta o öl när allt e klart.. Uppskattar verkligen alla som hjälper mig, ni skall veta att jag hjälper er gärna tillbaka! Tänkte jag ska ner o röja lite i förråden nu när köparen har hämtat sängen o allt.
Kommer sakna mitt garage...har ni någon som hyr ut garage billigt så hör gärna av er hehe.. Till vintern iallafall.

Igår så spenderade jag dagen med att fixa här hemma..packa...skruva bort skruvar i väggarna...ta ner gardinstänger osv...Sen vid åtta körde jag o hämtade käk o drog hem till Sandra där vi såg på Shutters Island...Man fick tänka rejält i slutet av filmen hehe..

Förra helgen så var det grillfest i Hovby...Var riktigt trevligt:) O grymt gott med grillat! förstår inte varför man inte grillar på vintern....Men kanske blir mer speciellt om man gör det mest på sommarn? Kanske..

Hehe jo....hör på detta..i fredags var Sabina på kase dans!..Ja ni hörde rätt...kase dans på Sommarlust... O dansbandsmusiken stod Zekes för... Ett gäng med lammkött haha... Jag skulle gått dit med Sandra o hennes vänner, men hon var lite krasslig...Så jag tänkte först stanna hemma, sen vid 18 tiden hörde Jocke av sig o frågade om jag skulle dit... Försökte kringla mig ur men på något sätt så provocerade han mig hehe...Känner mig tråkig att alltid säga nej till sånt, så nu har jag iallafall gjort det en gång. Så jag gjorde mig klar snabbt som *** och tog bussen 18,54 mot stan...o sen buss ut till Näsby, destination Jocke. Vi drog in till Sommarlust strax innan 22. Det blev några vändor på dansgolvet, men det var mest pinsamt iom jag itne kan dansa hehe...Första som bjöd upp mig var en sliskig gubbe som höll mig alldeles för nära under dansen...*brrr* Andra som bjöd upp mig var också en äldre, men det var bugg då så det var inte så mycket närkontakt hehe....Henrik (var med på förfesten, och var ung) försökte lära mig lite...Stackarn..haha...Men han förde bra iallafall så det gick lite bättre med foxstroten. Jag drog hem rätt tidigt..vid 00 tiden kanske...Eva o Madde skulle precis köra hem från Linda så jag tiggde skjuts hem av dem. Tack så mycket:)
Funderar på om man skulle ta danslektioner..kanske är roligare o gå på sånt om man faktiskt vet vad man gör haha.

På tal om annat...så rök jag på Självrisk när jag backade på den bilen..vet inte om jag skrev det här men.. Tydligen så är det alltid väjningsplikt för de som backar...Men hur lätt är det om bilen kommer snabbt runt en hörna så man inte hinner se dem?...Nä precis..lite irriterande..Men men om det var någon tröst så fick jag ungdomssjälvrisk..dvs 500:- billigare...tror jag det e...

Nä, nu får jag ner i förråden o se hur illa det är haha...Lägger upp lite bilder sen..Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0