Lala..

Lalala va bra..för det e torsdag idag...Ledig fre-sön...ska bli skönt:) Vet inte vad jag ska göra men det ska bli skönt:) Blir kanske lite träning imorrn...Samla lite folk, käka o glo på melodifestivalen på lördag..hade varit skoj..O i år ska vi f*n få en bra placering tycker jag!..OM vi tar oss förbi kvalet dvs..
Snart närmar det sig flytten...Spännande:) Sandra ska hjälpa mig den 29e då jag får nycklarna o tänkte flytta in lite kartonger.. Får väl bjuda henne på något gott efteråt:)
Hyresvärden var här idag med en rörmokare o blåste avloppet..de bytte tydligen kranen o det på badkaret...dags nu när jag skall flytta!... Var rätt fint med..Men, gör nog rätt ändå o köpte den lägenheten, ibland tvekar man...Iallafall, tror ni att de kunde städa efter sig...för er som inte kunde lista ut svaret så är svaret NEJ. Så jag fick lite skoj skoj o göra när jag kom hem...Men men...Sa även till värden igår att lampan var sönder i trapphuset (på 2a våningen där jag bor). Fick svaret att det finns lampor i skrubben i källaren...Han tyckte jag kunde byta den...Men det kan den lille gubben glömma..e väl ändå inte mitt jobb o sköta fastigheten?!:..Ja jag vet, det är bara en lampa..men ändå..
I helgen köpte jag den där Pink biljetten...:) Ska bli skoj, o får nog sova över hos Camilla med...kan man spendera lite tid i Gbg..har bara varit på Liseberg, det är min upplevelse av Gbg hehe..illa jag vet. Martina o Henrik hade också ståplats så blir nog o hänga med dem där. Vet inte om Ticnet skickar hem när man skall hämta dem hos ombudet eller om man kan hämta dem när som..Någon som vet?..
Nu blir det nog o slappa resten av kvällen. Läsa lite på den kassa boken kanske..har man köpt en bok måste man ju läsa den hehe...Men ni får gärna köpa den av mig hehe.. Är en deckare som utspelar sig på romartiden...Ack vad man kan tro massa..
Låten nedan är en av mina favoriter just nu...Grymt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0