En lugn Midsommarafton

Var hos Emelie på tjejkväll igår.. Var riktigt trevligt...Tack alla för super trevligt sällskap:).. Finns inget bättre än bra vänner som kan känner sig 100% bekväm med. Pizzan var riktigt god med som "vi" gjorde..Det får göras om.
Idag blir det nog en rätt lugn dag...Låg o drog mig till 11. Hade ett rätt trevlig dröm så jag ville inte gå upp vid 9 då jag vaknade egentligen hehe. Tänk vad bra det hade varit om man hade kunnat besämma vad man ska drömma...Hehe...Då vet jag vad mina drömmar hade innehållit iallafall:)
Imorgon är det fest i Hovby...Firar midsommar med vännerna då:) Ska bli riktigt skoj..





Lugn o skön låt...+ han mellan lakanen hade inte varit fel haha..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0