En dag som alla andra..

..o det stämmer. Invigde kulglass säsongen igår i Åhus hehe...Var mumsigt:) Jag, brorsan o morsan leder  varann i frestelse haha.
Ja..vad har hänt sen sist...Förra tisdagen var vi hemma hos Bea o Björn och grillade...O riktigt gott var det!

Alltså mitt minne är så kasst jag tycker det nästan e läskigt...Hm.. I lördags så käkade Linda o jag på stan..Vi landade på Graffiti med en naajs bakad pära. Sen drog (körde) vi hem till mig. O ledsen att göra alla besvikna..men jag kollade faktiskt på bröllopet. O gu vad fin hon var! Jag fällde en tår emellanåt faktiskt... Kvällen spenderades i Hovby där vi mumsade på jordgubbar med..mums mums.. Hoppas verkligen de inte går upp i pris till midsommar. Tycker 40 kr är mkt redan nu.. Eller har jag helt fel?
Veckan fortsätter med jobb imorrn, heeeela dan..Torsdag är jag hembjuden till Emelie på tjejkväll. Ska bli trevligt:)
Fredag är det midsommar o jag har inget sagt..alltså vad jag ska göra.. Jag o gänget ska fira midsommardagen istället så det blir mat o party på lördag. Yeah!
Jag har börjat handla lite till Madde o mitt partaj...Än sålänge är potatissalladen inskaffad..o idag köpte jag mucho chips hehe.. Skall köpa läsk sen med. Har haft lite flytt för det har varit bra kampanjer i affärerna.  Tank u väry match! (hehe).
Jo förresten! När jag var hemma hos Bea bokade vi biljetter till alla konserter vi ska till... Vad skoj...dyrt..men skoj. Så den 15 juli blir det Sofiero för att se The Akr, The Sounds o Amande Jensen...sen i november Ladies night samt Lady Gaga...ska bli så sjukt skoj! Skoja min doja:p
Nä...ska fånga solen nu..skriver sen..
Jo en ledsam sak till..:( Får jag 2a på bromsoken på besiktningen så blir det skrot för lilla Anzor *snyft*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0