åter igen

Tiden springer iväg igen..eller e jag inte så intresserad av blogg . Veckan som var så jobbade jag må-sön. Kändes i kroppen, och gör det fortfarande då jag bara är ledig torsdag denna veckan:( Så är det när man e dumsnäll. Thomas ringde i onsdags, 1 timme innan jobb, och undrade om jag kunde jobba fre-sön..o dum som man e sa man ja...Men iallafall, kommer få en fin lön i juli...Om det är någon tröst.
I fredags var hos Bea o Björn o träffade lilla sötnosen till son de har... Så gullig! Men vågade inte hålla han...ska trotsa min rädsla o göra det nästa gång om jag får:) Efter jag skjutsat Bea till stan så körde jag till Hovby  o hängde där lite. På lördagen efter jobb o lite vila, drog jag ner till Sandra vid kolonin. Där vi grillade o hade trevligt. Bl a var Martina o Erik där, samt Lina o några till. Men jag drog hem redan vid halv tio tiden...Var trött o skulle ju jobba på söndagen med. Sov i Hovby så när jag kom dit var Eva, Madde, Linda o Andreas där också.
Skriver mer imorrn el något..orkar inte mer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0