Lite allmänt..

Imorgon börjar semestern..wihoo:) Antingen blir det Ikea i Mlm..eller Ullared hehe..
Var på stranden igår för första gången i år...riktigt skönt...fast jag brände mig på ryggen..svider fortfarande hehe.. Det e nog en nackdel med o sola..man blir så varm..
Har besiktgat 460n me idag...fick 2st 2:or...men inte dem jag trodde..så detta blir nog billigare o fixa...så den får leva hehe..Men kollar runt lite på andra bilar..
Nu e mina glasögon klara med så jag tänkte sticka in o hämta dem på torsdag:) Najs...
Lördag blir det fest...hoppas det e fint väder så blir det hur bra som helst...:) Gillar när det goa gänget e samlat..även om där inte e några singlar haha..

En pojkvän hade suttit fint nu...typ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0