Härlig midsommarhelg

Midsommardagen var riktigt bra:) Hade jätte kul på festen, älskar umgås me det gänget. O lite rund om fötterna blev jag allt mot slutet hehe... Återkommer med lite bilder sen.
Söndagen spenderade jag på en filt på gräsmattan, låg o läste. I veckan har det inte hänt så mkt...mitt minne är inte som det ska men...Idag så besiktgade jag 940n...blankt papper o komplimanger:) Så skönt..fick tom en t-shirt där det stod besiktgad..haha..Som tack fick bilen en städning...snällt va:P
Jo förresten i tisdags så var jag o kollade upp lite priser på lackering...var hos  A&C...rimligt pris så jag ska överväga..skall ringa till Mose o se vad han ska ha.
har inte mkt annat kul o skriva..det mesta e bara massa tråk tankar jag har..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0