Bästa konserten..

.. jag någonsin har sett...Pink....Den bruden bjuder verkligen på sig själv. Ni som inte såg den...missade verkligen något. Förbanden var väl okej..Takida o Good Charlotte...de stod väl bara rakt upp o ner o sjöng men...
På lördagen gick jag o Martina på stan...Fanns många bra butiker som man önskat att de hade här hemma.. t ex Designtorget och Lagerhaus. På kvällen tog jag det lugnt bara, hade lite ont i nacken... Tanken var väl först att jag skulle hängt på Elin, Daniels tjej men..ja...
Söndagen på väg hem körde vi inom Kungsbacka o gick på Freeporten där.. Fyndade en väska för 74 kr hehe...lite paff blev jag när jag skulle betala iom det stod 250:- på lappen.. Men synd o klaga haha..
När jag hade kommit hem tog jag en välbehövd dusch o drog sedan till Hovby. Jag o morsan åkte till Åhus o käkade glass....Vilket var riktigt gott..
O en ledsam nyhet...Min lille vite e såld...*snyft* Sålde den i torsdags....trodde inte den skulle vara så lätt o sälja, kunde nog fått mer för den men...man får vara glad för det lilla man får.



Varmt e det i lägenheten. Är riktigt trött på den där värmeelementet....E så varmt i lägenheten:( Önskar skiten bara kunde vara klart o allt e tipp topp... Hade varit bra om något i livet hade flytit på..

Bild på konsert kommer sen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0