Vakna me solen i ansiktet...

Hur skönt är inte det? Tur att man inte skaffat persienner än kanske hehe. Man får väl se vart denna dagen bär en. Har en känsla att jag kommer fixa i lägenheten idag.. Började städa lite smått igår...ta ner julgardiner o stakar o sånt.... (Advenstakar då:P). Satte även på underhållsladdaren på 940n, fick ju den i julklapp. Ska ner sen o se så den funkar som d ska..kanske ska öppna fönstret i garaget med för säkerthetsskull...Har för mig att det bildas någon gas eller något kemiskt. Och är jag riktigt duktig så rensar jag lite i förråden med kanske, har lite söndriga saker som kan återvinnas... Rätt behagligt o bara slänga ner grejer hehe... Tror det är fler som känner igen sig.

Var på bio igår med Joakim o såg Avatar...Var rätt bra faktiskt... kan väl säga att den var värd sina hundra spänn. Innan det åt vi på Grekiska restaurangen på Näsby...Ostfylld färsbiff..mums mums... Man stank ju lagom mycket vitlök efter tzatzikin hehe.

Efter att ha läst lite i tidningar de senaste dagarna så har jag kommit fram till....har inte världen blivit mycket sämre än vad den var förr? Allt skit som händer...väder, terrorism, mord, miljö..ja allt... Tycker man hör jämt o ständigt att folk blir mördade...i Sverige då (andra länder med givetvis)..jag tyckte inte att man läste så mycket om det förr...Men det kanske var så?  Man kanske uppfattar mindre ju yngre man är?.. Fattar inte hur folk är funtade i huvudet när man bara kan hoppa på någon och brutalt misshandla personen så den sen avlider. Man kan nästan tro att hälften av alla människor är psykiskt missbildade eller något. Människan är rätt ond varelse, är nog ondast av hela djursläktet kan man nog påstå. Rätta mig om jag har fel.

Var och kollade på lägenhet i torsdags..en bostadsrätt på Odal...Riktigt fin lya..är sugen på att buda på den faktiskt..Är ju inte så aktuellt o köpa hus just nu...tyvärr... Om inte någon vill ge mig ett dvs:P hehe..
Nä..får väl sätta igång lite här...tänkte börja med en liten grej...Dagens låt...(ska försöka komma ihåg det iallafall hehe) Ha det fint alla




Plan Three - Still broken


Kommentarer
Postat av: Bea

Shit vilken bra låt :) Ska genast in på min Spotify lista iaf :D

2010-01-10 @ 13:40:34
URL: http://beaholm.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja den e grymt bra:)

2010-01-10 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0