todaj is another daj

Idag var det skjutsdags till sjukan...stannade i Hovby till 14 då jag åkte in till stan o klippte mig...Och det blev alldeles för kort..ser ut som en kille heh..aja..det växer ju ut igen som tur va...annars har jag bara lagat mat...Blev potatisgratäng, kotlett o stekta champinjoner..



Sen har jag bara packat ner lite grejer i kartongerna...2 månader går nog rätt snabbt idag..har ju haft lite dagar då jag bara skitit i det..och det kommer säkert fler dagar jag tänker så... Planerna för imorrn...är nog inga hehe...tänkte färga håret.. får se om man pallrar sig till gymmet...tvätta kanske om stugan e ledig... Mest ta det lugnt på min lediga dag o allt:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0