Söndag..åter igen

Blev en lugn helg denna med...Men det e helt okej, har varit väldigt trött...Se om jag lyckats ta igen lite sömn nu...Blir mkt jobb i veckan som kommer..må, ti,ons,fre,lör,sön..+ Frendo på onsdag också.. Mm jag e duktig jag...vet..:P Har iallafall hållt på i köket igår o idag...när jag flyttade in la jag typ papper på hyllorna o köksskåpen...då där bara var trähyllor.. O dum som vi var fäste vi papprena med något sorts dubbelhäftande tejpmassa....Iallafall skit svårt o få bort!! Tur jag upptäckte det nu så jag slipper kämpa med det närmare flytten.
ja...vad finns det mer o skriva om....Grattis till Linda som fick lägenheten! PÅ tiden hehe..
Annars händer väl inget i veckan..ska försöka träna lite med...Någon som vill göre någe? hehe..
Ha d fint alla..

Minns ni denna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0