snart helg...*brR*

Blir nog att se på Made in Sweden ikväll..så mkt finns det på tv... Var iväg en runda o simmade idag..kändes riktigt skönt..efteråt hehe...Har en som ska komma ikväll o se på lägenheten.. vf de skulle vilja bo här beats me..men...frågar han hur lägenheten är..så skall han få ett ärligt svar...Nämen inget fel på den som så. bara att det finns några aspekter som man är trött på... Jo...hade en dörrknackare här med precis...som säljer typ sådana Aktuellt böckr...med information vad som hände varje år... Hehe jippie...blev ett nej från min sida... Det ända jag satt o tänkte på var att jag kände igen han från någonstans...O kom till slutsatsen att jag nog har snackat med han på nätet..haha... Sa inget givetvis..vet inte om han kände igen mig heller..Hehe...snyggt när man öppnar dörren med sina mjukiskläder...Awesome!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0