Seg idag

Jisses va seg o småtrött jag e nu...Kom hem för en kvart sen...fick rycka in på jouren...o fick vänta 30-40 min på att ens komma till rummet...Skoj sånt! Förstår att akuten kan ha mkt o göra...men hur svårt är det at sprita en brits o slänge sängkläder?.. Fick iallafall syn på 2 charmiga poliser som kom in i ambulanshallen..Mums..hihi..
Annars var dagen rätt lugn på jobbet..Visade lägenheten igen för Erika (hon som var här igår). Sen lite senare.vid 18 kanske kom morsan på kaffe..o semlor...ja jag vet..måste skärpa mig haha..
Imorrn så blir det att köra farsan till sjukan på återbesök...sen tänkte jag träna tror jag... Ska även ringa o boka tid hos frissan...För jag ser bara för tråkig ut nu...Sådan längd som man inte kan göra något med...hade tänkt odla ut..men det e svårt.. Ska försöka packa lite mer imorrn med...lika bra o ha den mesta skiten gjord hehe..ha d gott... Bjuder på en gammal goding...O nej, Mariah Careys version är INTE bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0