Då vare kvällsobligationer igen hehe

Dags att jobba kväll igen...Har flyttat till den nya kassan nu så får väl se om man hittar alla nya grejer hehe...
O nu har vi ju käk med...korv etc. Men det skall nog inte vara så svårt tror jag...Är ju inte duktig för ingenting haha... Kim får stå ut med mitt tjatande....Är lite dumt på det viset att jag bara är där en gång i veckan när det händer så mkt nytt. Men men.. Skönt att vara ledig från sjukan idag iallafall.. Funderar på om jag ska åka o simma lite innan jag börjar jobba, eller bara dra till gymmet...Måste komma in i rytmen igen.. Smal smal smal..kag vill bli smal smal smal....are....:P
Dagens låt...är en favorit o kommer alltid att vara det. Låter najs till baslådan i bilen..Gör ifs mkt av musiken jag spelar hehe.
(ber om ursäkt för min klöddiga sida..är under konstruktion höhö)

Anyways....

Sonic Syndicate - Enclave



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0