Alright

Jobbade till halv tre idag...drygt som vanligt...Lyckades ragga upp några kartonger/lådor som jag ska packa grejer i. Har inte gjort så mkt annars..Jag vilade till halv fem när jag kom hem, då jag sedan begav mig till "min" nya lägenhet för att skriva på lite papper med säljaren o mäklaren...Najs..efter det körde jag till Hovby o hämtade upp Tobbe. SKulle hämta min bil på verkstan 1300:- thank u...Roger du kan lämna meddelanden till min mobil anytime..vilka meddelanden man får hehe... Stannade kvar lite på Frendo o snacka me de andra..sen körde jag hem..o här e jag. Orkar inte direkt skriva något då jag är måttligt seg..får se om det blir någon bättring tills imorrn (troligen inte). Ska förresten bowla imorrn..fett nice..
Kram

Hinder - Better than me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0