Som vanligt..inget

Jippie! Helgen är slut...Eller vad säger jag hehe...Jo för jag e ledig mån o tis *dadadada*...Inte för jag vet vad jag ska göra hehe...Men får väl pallra arslet till gymmet...har blivit dåligt med den biten nu..Måste verkligen ta tag i detta.... Men börjar trivas mer med mig själv ändå..fast jag e kraftig..
Skulle dragit till Bajonetten i fredags,men var alldeles för trött...vet inte vad som kommit över mig... Inte är det en kille ialalfall *haha*
Dessa nya helgerna verkar vara rätt soft..slutade 12.15  igår o 13.40 idag..helt överkomligt hehe...
Måste bestämma mig snart för vilka veckor som jag ska ta semester...(sommar)..Orka tänka på det nu liksom..Får iallafall ta semester den 29:e mars för då ska jag till banken..Javisst, då blir jag bostadsrätt ägare..Fy fan ni.. Denna bruden hon kan också....dra på sig skuld höhö..
Nä..har väl inte så mkt o skriva här nuförtiden...Tråkigt jag vet...men tillhör väl inte en av de människorna som har mkt på G i livet...Ibland blir man faktiskt avis på folk... Känns som det funkar för alla utom en själv... Vet att det inte är så men..Iallafall...Bjuder på en härlig sång..det kan jag göra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0