Vilken dag

Är så trött...Vilken skitdag det blev..Började dagen lugnt och tänkte gå hem vid 13.15 tiden för en gngs skull. Men så kom A upp till mig och sa att det var kaos med smittstädningar...Så fick/tvingades stanna kvar... Så jag stämplade ut 16.10 kan man slut summera det med. Alex skulle till OnOff så jag fick skjuts till Långebro..tack! Så slapp jag gå den biten.. men var rätt mör när jag kom hem...men satte igång med julgodis..o har plockat undan lite här..så nu tänkte jag ta en dusch och sova.. Ännu en arbetsdag imorrn..o ska gå till jobbet *blä*

Igår var också en hektiskt dag...fick gå ifrån en smittstädning för att hinna få skjuts till Åhus...vilket klödd.. Men imorgon ska jag städa fort som sören o sen gå hem.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0