whatever

Vilket skitväder..kan det inte bara sluta blåsa o snöa..allt kan vara stilla. Ska ju kunna köra imorrn *grr*

Har varit en jobbig vecka på jobbet, har jobbat över varje dag.. trist.. inte ens idag fick jag vara fri från jobbet..min teamledare ringde o väckte mig vid 9.30 o skulle höra en sak. Kunde hon inte väntat med det till imorgon?  Ska säga det till henne sen..tror jag.. ska ha en brevidgång med i helgen...skit tråkigt!!!!!!!!!!!!!!!! vill arbeta i mitt eget tempo..

har handlat julklappar med brorsan idag...sen lunchade vi lite på Ballan...tog en dagens som var grönpepparbiff..var väl helt ok,kanske lite svagt kryddat men.. har även satt upp granen idag, tänkte först inte och göra det men...blev så ändå..
imorrn bär det av på dejt, om vädret inte blir allt för kasst.

Ja..de var väl allt...e trött på de mesta nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0