Måndag.. skön dag:)

Vaknade rätt sent, steg nog upp 11.30. Men jag behövde det, var skönt o ligga dra sig och drömma bort...Sen gjorde jag mig lite havregrynsgröt.. Vid 13.30 åkte jag till badhuset och simmade en timme...var riktigt skönt att sätta sig i ångbastun..synd man inte hade sällskap bara;)
Åkte sedan till Willys och handlade lite.. slöade sen tills det var dags o gå till Viktväktarna...ja jag gick o fan vad kallt det var! Jag har ätit lite onyttigt denna veckan.. Men jag hade gått ner 1,1 kg:) Så riktigt glad över det:) Sakta men säkert så ser jag en annan första siffra på vågen:) Men man lär väl gå upp under julen hehe, men ska försöka motionera ordentligt. Blir step pass imorgon.
I fredags så var jag i Hlm o såg film..var trevligt:)
I lördags så jobbade jag. Jag hade en som gick brevid mig också, skit trevlig tjej! Så det var inte jobbigt alls faktiskt. Lyckades få en kollega sur på mig i söndags.. Men hon har sig själv o skylla. Är det för mkt begärt att man ska kunna fråga efter hjälp o inte bara ta det för givet..?
Imorgon tänkte jag kanske julbaka lite, jag får se hur det blir. Vi fick en julklapp i år också från Ortopeden i Hlm..en säck med massa gottis...väldigt fina grejer..senap, ost, kött, kakor, choklad osv..
fick även julklapp från jobbet i fredags...skit bra julklapp!! presentkort 350:- på Rosegarden..perfekt liksom... bättre än att vi får välja mellan några grejer.
När jag kom hem från Vv så lagade jag lite tacos..o gott var det:) ska nog snart koka mig lite kaffe o äda en kaga..
Cheers

o Puss


Kommentarer
Postat av: Hawkeye

Pussas man nu med ;)

2010-12-24 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0