Dag 20

Den här månaden

Så har jag gjort en del, men samtidigt inte. Denna helgen som var så var vi (Bea, Madde och Linda) i Stockholm. Och vi hade det super mysigt o skoj:) Var verkligen annorlunda och se idolfinalen live än på tv. Sen på lördagen var vi inne i stan och shoppade lite...Som tur var så hann vi bort från Drottninggatan innan självmordsbombaren slog till. Vi var väl där 20 min tidigare...lite kusligt. Sedan på kvällen drog vi ut. Först åkte vi till Kellys. Ett ställe som definitivt var i min smak...oh många snygga killar...hubba hubba. Sen efter 2 öl så åkte vi till Stureplan och gick  in på Sturecompaniet...Inte ett ställe i min smak..

Vad har mer hänt denna månaden...har julbonat hemma med gardiner o dukar osv.. Ja minnet e kort..men man kan läsa i tidigare inlägg. Ska väl snart försöka få upp granen med..


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en trevlig helg ;)

2010-12-14 @ 17:05:08
URL: http://mizlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0