Dag 15

Mina drömmar

Ja..kan väl inte säga att jag har många drömmar....Men vill ju bli lycklig och tillfreds med allt. Träffa en kille som man spenderar livet med...Eget företag är en dröm, en egen kollektion... Vill jobba med något stimulerande helt enkelt..
Så min dröm är att leva ett sunt och lyckligt liv, älska och ha ett bra jobb.


__________-

Igår var en slappe dag, måste erkänna att jag hade lite tråkigt..tur man har internet iallafall.
Idag var det jobb på agendan, gick rätt fort tycker jag. Sen gick jag upp till stan och klippte mig hos Mia på Sonnysdotter. Sen var jag hemma liten stund o sen bar det av till Viktväktarna och vilken chock jag fick! Gock ner 2,3 kg....inte väntat..Men jag fick en stjärna, och en nyckelring för att jag nått 10% :) Yaii grattis till mig..
Efter det så blev det mat på Ballan haha...sen hem till morsan o färga håret....Vilket blev en katastrof!!!!!!!! På tok för rött...men vad ska man göra...får väl se när man vågar färga det igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0