Dag 13

Den här veckan

Ja...måndag o tisdag var jag ledig.. sysslade massa i lägenheten, sorterade organiserade, sprang ner med saker i förrådet..fick upp alla juldukar o gardiner...så nu e det mysigt i lägenheten:)
Jobbade på båda jobben igen i onsdags..inget jag saknar..imorgon så myste jag bara hemma efter jobbet..orkade inte med annat då jag har blivit förkyld..är lite bättre idag men ons o tors var fruktansvärda.. Idag så gick jag till stan efter jobbet och köpte julklapp till mig själv hehe..från mamma då..o nu sitter jag i Hovby..körde direkt hit, laddar mitt bilbatteri se om bilen startar lättare.. Vet inte om jag ska se idol eller vara på Bajonetten, är ju bilträff...får se. Imorgon ska jag jobba extra...vf gör man sånt dumt hehe.. annars har jag inget planerat..tar det som d kommer

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0