Dag 12

I min handväska

Tänka sig för att jag inte har någon! hehe..men skulle jag haft, och som jag ofta har i min axelväska..
Plånbok (cardholder menar jag hallaaa), just nu nässpray hehe, näsduk, mobil, vaselin (höhö)..ja...typ något sånt...Jag är helt enkelt ingen handväska tjej..Hade det på studenten..men det var nog allt hehe..


_____


Ja...Bea skrev så fint inlägg om sina bästa vänner så jag blev varm i hjärtat..o sen tänkte jag....varför kan inte jag skriva så! haha..;)
Har iallafall åkt på en förkylning...lagom skoj..nej..skitjobbigt faktiskt...men man har inget annat val än o uthärda... Jobbade på Frendo igår igen...samma vanliga skit, inget jag saknar kommer jag fram till...Min kollega e rätt långsam av sig så man får sluta med o stressa o allt blir inte gjort...öhhhh!!
Inga planer för resten av veckan...
Bilen startade inte igår morse när jag skulle till jobbet..skoj när det e -12.... som tur va jobbar ju morsan på samma ställa så fick skjuts..men fick igång den sen när jag kom hem...får nog ladda batteriet..
Nä..lite kaffe på de...
Jo...ena fastighetsskötaren var här..o nu kan jag få det så hett jag vill i duschen hihi.. skall testa detta ikväll..då går de hett till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0