Ajaj..

..i fingret...hehe...arbetsskada efter att ha hackat grönfoder hehe. Åkte o hjälpte Bea lite inför dopet. Förstår det är mycket o göra o man vill ju hjälpa till om det behövs. Dopet är imorrn o är säker på att det kommer bli sååå fint..:) Ikväll är det Preemträff, blir eventuellt en runda ditåt. Tog lite bilder på Graze idag..bl a dessa..



        

När jag kom hem igår fick jag en fin syn. Ett jedrans Passat stod på min parkeringsplats. Som jag betalar för! Så jag tog reda på vem som ägde den. Samtidigt kom min "grannparkerare":P hem..så jag ställde mig bakom hennes o Passaten. Blockade den så den inte kom ur. Sen gick jag upp till lägenheten där "blatt**" bodde och sa till att de fick vänta o köra tills jag kört därifrån. Och jag stod där några timmar. Schåligt för dem. Körde iväg vid 20 tiden för att ge dem en chans att köra bort. För jag vill ju samtidigt ha min parkering. Annars hade de blivit liv. Fick de körkortet på köpet när de handlade på Elgiganten eller? Nästa gång ringer jag till polisen för Stoffe sa att man kunde göra det. Hoppas nästan på att de ställer sig där igen bara för det haha. Ångrar nu att jag inte skällde lite mer på henne. Klorna kommer sällan fram;)

Älskar denna låten...


Kommentarer
Postat av: Hawkeye

Bara bus på dem

2010-08-28 @ 11:30:04
Postat av: sabina

Hehe

2010-08-29 @ 18:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0