0927

Helgen slut...var tar dem vägen?... Var med Anders i fredags/lördags... därefter körde jag hem vid 12 tiden...o hämtades upp av mina föräldrar för att puttra mot Gualöv... Jag gav ett förslag tidigare i veckan..eller förra...att vi skulle röja lite i trädgården där..För det är igenvuxet överallt..har inte gjorts något på många år... Så jag ville vara lite snäll, även om man inte har vidare god kontakt med dem men... Så vi röjde där några timmar...kom rätt långt tyckte jag..vi ska bara fixa vid framsidan... Värsta var när vi klippte ner nyponbusken....ett antal vassa taggar...som man får känna i händerna nu hehe...Men ska man vara duktig så..vi klippte även upp äppelträdet lite..hängde ner vid marken, en gren låg till o med ner på marken. Efter det så släpptes jag av och tog en snabbdusch...sen åkte jag hem till föräldrarna och käkade..o stannade där resten av kvällen.
Idag så åkte jag och farsan dit igen o röjde....o yes vad vi fick gjort..e riktigt stolt över mig själv haha...ett tips till alla me trädgård..som inte sköter den..skaffa inte murgröna!..Iallafall inte intill ett hus.. Det spenderade jag mestadels av de timmarna med...o det var mkt under ytan kan jag säga...fyndade tallrikar...bänk..mattor..kattlåda..ja...gott o blandat.... har lite bilder..

         

      Före                        Efter                               Före                     Efter

Idag åkte jag hem till föräldrarna igen och åt lite...2 dagar med god mat..inte illa..;) Ska jag nog klara mig i veckan hehe. Vad som händer i veckan återstår o se....ska eventuellt ha taco´s kväll på lördag med Jessica bland annat...
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0