0921..Ledig dag:):):)

Ja..då var den 7dgrs veckan avklarad..och är ledig måndag o tisdag.... Var ute och käkade på Cats i Hässleholm i fredags... Riktigt trevligt ställe och god mat:) Fick lite dåligt samvete för att Christian och Madelene (Anders kompisar) stod för notan.. Men bara att bjuda igen.
Sen i lördags var jag i Åhus och firade Robin, som fyllt 20. God mat o trevligt sällskap..träffade Camilla som man inte sett på evigheter då hon bor i Göteborg. Stack hem relativt tidigt.. Satt och pratade lite me Anders på datorn sen gick jag och la mig...(har ju jobbat i helgen).
Igår så körde jag till Jysk och kollade på nattduksbord som de rear ut...Men de var inget o ha direkt..tänkte köra till Bromölla idag och se om de har något.. Har ju köpt ny säng..eller ja har ju inte fått en än..Men nu blir det att man har en dubbelsäng...Den kostade väl rätt mkt.(13700).Men det kan det ju vara värt om man sover bra i den. Får säga att servicen och utbudet på Sängjätten är jätte bra. Rekommenderas verkligen om man skall köpa ny säng... Så jag får väl ge mig ut och köpa lite underlakan och sånt också..hade ett hemma som var 160 men det e ju precis... Och kanske köpa lite likadana påslakan med...har bara 2 set vita... Får se hur mkt man får i löning som man kan sprätta lite på....Ni känner ingen som vill köpa en 105 säng med sängram?...Let me know.. Så nu tänker man positivt...Alla säger att man gör det om man har dubbelsäng hehe..Stämmer det?..:P Jedrans vad jag har varit negativ länge i så fall haha.. Och nu bara rabblar jag massa onödig text..ser det nu hehe..
Nu e jag inte singel länge heller....känns lite skumt och ovant faktiskt...Har ju alltid varit singel...men jag vänjer mig säkert med det också hehe... Ensamvargen bryts ner..
Iallafall...Åter till söndagen.. åkte därefter till Hovby och käkade...stannade där till 21-21.30 tiden... Senare kom även Eva, Kim, Madelene och Jerry.. Tobbe o Sandra var också hemma... fick några goda skratt..Är så skoj o tetas med Sandra hehe...
Nä..nu skall jag bege mig..Tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0