0917..Torsdag o en ledig dag....

Mm..är ledig idag...Ända dagen denna veckan... Denna veckan e för tråkig *blä* Måndag o Tisdag började stressigt...Igår var en bra dag..trots jag smittostädade...Gjorde det med Anneli och jedrans vad den kvinnan chockade mig..Haha..ska nog inte säga vad men..lär man känna personer mer så vet man aldrig vad man gräver upp haha.
Övervägde om jag skulle hänga med Kim och Tobbe till Returbilen i Malmö...MEn sket i det, de skulle köra kl.8 och yes....det var skönt och ha sovmorgon! Hehe..
Här är efter långt om länge någon enstaka bild från kräftskivan, togs inte så många..


     

Vi är inte aaaaalls tillgjorda


Skall nog bara spendera dagen med att bara ta det lugnt, tänkte jag skulle åkt och tränat...MEn nja...gör nog det imorrn efter jobbet...Kanske åker o dammsuger bilen istället...Eller jo!... Ska kanske ner med lacknaftan och ta bort lite hammarlack som jag spillde där det inte skulle vara heh... Vädret ser lite tveksamt ut..Men ja..får väl se...Händer inte så mycket i mitt liv:(
Satt och kollade på sista minuten resor på jobbet...Hade varit skönt o komma iväg..Hade helst åkt utomlands ett tag o jobbat... MEn man har ju lägenhet o ta hänsyn till:( Ibland önskar man faktiskt att man fortfarande bodde hemma så man kunde göra massa sådana saker utan behöva tänka på allt annat.
Var i Ullared, Gekås, förra torsdagen...rätt skönt då det inte var massvis med folk utan man kunde gå utan att trängas med folk... Man säger att man inte ska handla så mycket men ändå springer alltid notan över tusenlappen... Men hittade iallafall bland annat 2 vinterjackor... Åkte dit med brorsan o morsan.

I oktober skall jag, Bea och Mia (än så länge e vi inte fler) och se på Lars Kristerz...haha..kan ni tänka er att JAG ska dit o se på dem!... Men kan ju bli skoj ... Man kanske borde
 lära sig och dansa?... Anyone?..
Hm ja...har nog inget mer o berätta just nu..Mina tankar e nog inte så bra och skriva ner här hehe..
Ha d fint allesammans


Kommentarer
Postat av: Bea

LARZ KRISTERS KOMMER BLI SÅ FETT KUL :D

2009-09-20 @ 20:36:58
URL: http://beaholm.blogg.se/
Postat av: Sabbe

Yää..;)

2009-09-21 @ 11:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0