0905...Lööööda

Lördag och man är ledig...härligt! Ska gå till köket o bre mig lite knäckemackor o dricka lite morgonkaffe...Blev en lång sovmorgon idag...Efter denna veckan som varit har jag nog behövt det också.
Var ju ledig må, tis..o det var ju ifs skönt..Var hos Anders ti/ons. Men onsdagen var rätt jobbig... stressade hela dagen på sjukhuset ....satt i ett möte med teamet och det tog 1,20 min eller något..och det var tid som man skulle jobba igen...Är dem dumma eller?..Så det blev stress stress stress...Jag hann precis komma hem så hoppade jag in i duschen och åkte sedan till Åhus direkt för att jobba på macken. Där var väl relativt lugnt med det är ändå jobbigt för fötterna med det golvet...så jag var duktigt sliten i fötterna och benen... Är det fortfarande...Det var stress i torsdags med, då jag var på ett avdelningsmöte på sjukan..och det tog lite mer än en timme.... Men ja..skönt det är bakom en iallafall.. Igårkväll var jag bara hemma o slappade..hade funderingar på att köra till stan men...orkade fan inte..
Idag blir det slappa lite nu på dagen sen vid 17 ska jag iväg på kräftskiva...yeiii....ska bli jävligt kul och gott...Mums..återkommer med bilder..om jag kommer ihåg kameran haha..
Får skriva alla funderingar någon annan dag..
Kram o knip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0