1019

oj...vad det händer saker...
Fick sängarna idag...så nu e det bäddat o allt..premiärsömn ikväll haha...
I fredags så slappade jag...och stack in till stan vid halv tio och snackade skit med folk..
I lördags så tvättade jag bilen och ställde ner den i garaget. Monterade ner min sängram också (gamla sängen). Minns inte riktigt allt jag gjorde men...var en runda på Biltema och köpte pallbockar.,.tog det mest lugnt på kvällen..var rätt skönt faktiskt..
Igår, söndag, var jag och hämtade släpet hos farsan samt Tobias o Sandra. Sen begav oss i  snabba 80km/h till Sölvesborg för att hämta upp nattduksborden och Huvudgaveln till sängen. Så vi lastade av det hos mig...körde till Biltema och köpte en Garagedomkraft. KOm på att det är en fördel att ha det om man ska palla upp bilen haha... Så när vi kom till Fjälkinge så satte vi igång med o palla upp den. Sen bar det till Hovby och stannade där o käkade...
Idag så fick jag sängarna som sagt...sen efter det körde jag till Sölvesborg igen för det var fel på ena nattduksbordet..Typiskt!  Har även plockat ut lite grejer ur bilen, kopplat ur batteriet och lagt på kapellöverdraget..eller vad det heter...
Nu e jag rätt slut...har fått i mig lite mat så nu börjar ögonen sacka neråt.
Ska nog börja olja nattduksborden o huvudgaveln imorrn...det är det som är tråkigt med ek..
I veckan händer annars inte så mkt tror jag...Får väl se vart den bär hän..

tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0