1005....segt nu..

Man ska aldrig sätta sig ner när man kommer hem efter jobbet!...Har degat nu sen jag kom hem...Iallafall...I fredags åkte jag direkt till Åhus efter jobbet och jobbade på Statoil i 3,5 timme...stod o grillade korv...Vi hade ju 50års jubileum fredag och lördag... Efteråt åkte jag hem till morsan och firade henne...Hon fyllde år.. Jag var redan där på morgonen...tänkte vi skulle ha en gemensam frukost som familj..det var längesen..Så där satt vi och åt 5.30 hehe..
Jobbade även på Statoil i lördags..stod o grillade korv 9-18....rätt drygt faktiskt.. Luktade bara korv sen.. Efter det åkte jag till Hovby och bytte om..Sen körde jag, Tobbe och Sandra till challan för att ha taco/filmkväll hos Jessica... Efter det vid elva tiden drog vi till Rusta... Vi tog en runda till Skepparslöv och skitade ner bilarna lite..jag lyckades inte helt iom jag har framhjulsdrift på 460n och jag har inte lust att fördärva handbromsen..ännu..
Igår så tog jag mig sovmorgon, och var riktigt skönt... Senare körde jag till kKöpinge och kollade när damerna spelade mot Vanneberga..Bra match 6-1..Bra jobb tjejer!...Blev sugen på att börja igen...Tyckte Janni, Helena och Sofia att jag skulle göra med hehe.. Får väl se om jag är med på en provträning när de börjar inomhus i november. Drog därefter till Hovby och käkade köttfärslimpa..mums mums...sen drog jag hem och väntade på att Anders skulle komma...
Så det har vatt lite o göra...får se om de ringer från Sängjätten denna veckan så jag kan få min säng..
PÅ fredag blir det Larz Kristerz med bl a Bea, Mia, Marlene o Jocke...blir säkert skoj!

Joina vettja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0