Tisdag 0630

Ja, det blev ett antal spenderade timmar med bilen...vi började vid 17.50 och slutade vid 23 tiden....vi stack o åt ifs mellan men...Det är duktigt med jobb och dra kablar och är tacksam att jag har Tobias som kan hjälpa mig. Jag hjälpte ju så gott jag kunde givetvis me o skruva lite o så. Kablarna jag köpt räckte iallafall, blev till o med över en meter till godo.. Så nu är det ljud där bak med,lite mer fördelat ljud i bilen:)  Medan han höll på me det sista vattnade jag hela trädgården o alla växter inomhus o i uterummet. Han hade nog glömt annars, (morsan o farsan är bortresta). MEn tack Tobias:) Har några glassar o bjuda på sen också förutom krubbet..
MEn det var iallafall skönt o ha o göra igår...gillar när det händer massa saker... Så har ni förslag får ni gärna komma med dem.
     
Meckandes i Hovby, Tobias till vänster o jag till höger


Idag har jag inte gjort allt för mycket.. Jag var i Balsby igen och bada o sola...blev dock inte lika mycket solande som igår då jag brände mig rejält hehe....My but is burning haha.. Jag degade mest när jag kom hem därifrån och slumrade nog till på soffan en runda. Har idag förgäves försökt o få me mig folk till golfbanan bara för att göra något... MEn trist när man bara känner massa par..
Har kommit fram till att jag måste hitta mer folk och umgås med:( Trist o alltid vara själv och jag kan inte förstå varför folk inte vill fortsätta ha kontakt med mig...tänkte på de jag gick med i skolan då.. men men...är kanske en ensamvarg.
Fick iallafall röven ur soffan och tog en välbehövd dusch. Sen åkte jag till Maxi och handlade lite...Blev lite jordgubbar med ..mums mums..
Och ikväll har jag lyckats bli förbannad på min dator som bara fortsätter att stänga av sig...trist!...får väl antagligen köpa en ny..kanske ska pröva o formatera om den först...får se hur jag gör... Nä nu e det snart läggdags, jobbedags imorrn igen..Ta hand om er...om någon läser..

/S

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag läser! Och med nöje!

2009-07-02 @ 11:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0