Söndag 0712

Söndag....o vilken härlig helg jag har haft...herregud...bästa på länge!
I fredags blev det rätt slappt  på jobbet eftersom jag hade en brevid gång...o hon fick göra allt jobbet *muhaha* Men hjälpte till ibland, tycker det är lite frustrerande och bara stå där. Jag slutade vid 12.50..skönt och gå tidigt någon gång...efter jobbet åkte jag med Sandra (min kollega o vän) till Darins och fikade lite...Vi åt grekisk paj...riktigt smarrigt faktiskt..och stank gjorde vi också haha...var vitlök i sallad o serverades med en klick tzatziki.. Vi gick in på Sandelins efter och kollade lite..sen stack jag hemåt medan Sandra skulle shoppa lite till.
Åkte hem o duscha o sådär...sen stack jag mot Höganäs där jag spenderade kvällen hos en go o skön kille :) Mycket trevligt får jag säga:) Och då tonar jag ändå ner vad jag tycker..
Körde hem på söndagen...kom hem lite innan halv elva och började sätta igång med maten jag skulle bjuda på förfesten. Sen höll jag på lite i lägenheten me, plocka fram glas and that shit... Så folket började komma vid halv två...Emelie och Bea kom först...o dra på trissor det tillhör inte vanligheterna haha;) Nä skojar bara brudar...
Iom det inte var jätte varmt o soligt så var vi inomhus så alla knycklades (är det ens ett ord? haha) in i vardagsrummet och åt...Vi var 11 pers...sen kom morsan och farsan med, så jag gav dem lite mat med.. De kom med mina presenter då jag inte var hos dem i fredags..(sorry för det, jag fick en annan bra present då:) ). Av mina päron fick jag några skivor...kan väl rabbla upp dem ifall där är ett intresse av o veta.
* Avenged Sevenfold
* Bullet For My Valentine
* Rise Against
* 3 Doors Down
* Simple Plan
* Sonic Syndicate
* Seether (2 skivor)
* Stone Sour
Fick även Sex & The City boxen med hela serien... Ja..jag e tjej OK! haha..
Av  brorsan fick jag biljetten till Tivolirock.. tack brorsan!..Bea & Emelie fick jag 200:-, det var knapert med tid o handla...o det e helt ok:) Av Madde och Linda fick jag lite hudvårdsprodukter som alltid är uppskattat...Och av Andreas o Linda (igen så fick jag en jätte fin blomma... 

Tack så mycket Andreas väldigt sött av dig... Får ta reda på när du
fyller år.. Nog babblat om det, men är väldigt tacksam för presenterna, hade inte varit nödvändigt..men tack:)
Vi trängde in oss i två bilar och drog till stan vid 16.40 tiden...17.15 började Dead by April spela...o de var riktigt bra...de spelade inte så många låtar som jag hoppats..men var kul att äntligen se dem.. Sen så drog vi på stan lite..käkade o så...fick i mig lite wookad älg...riktigt gott faktiskt.. Sen såg vi lite på A Camp vid 20.15 tiden...jag drog hem rätt tidigt..vilket jag ångrar idag..men mådde inte hundra så jag kände inte att jag hade orkat stanna och lyssna på The Sounds som spelade 23.45.... Jag e så fucking tråkig haha...Kunde ju försökt hänga kvar i stan ändå..mitt pucko..men aja..gjort e gjort..och jag fick rejält gott med sömn iallafall...vilket känns skönt då jag slarvar lite med den biten..Finns för mycket lockande o göra som gör att man hamnar i sängen allt för sent. Idag har jag mest slappat och sen städat undan lite då, blir mycket rester o sånt när man har förfest o folk super hehe. Skall köra hem till päronen senare och bjuda dem lite på mat...För att visa att jag e tacksam för allt de gör...Ja brorsan med för den delen..Kunde inte haft en bättre bror *kram på dig*!

              
At my place


Dead by April

       
                                       Bea & Emelie                            Brorsan
          



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0