Torsdag 0723.. Göttans..

Jaha vad har då hänt sen sist...I måndags så slappade jag bara på dagen o städa lite å så...Sen på kvällen bar det av till Höganäs för o träffa tb igen.. Var där tills på tisdagskvällen...Alldeles för lite tid om man frågar mig:) Men hade jätte trevligt o njöt av sällskapet *blink*
I onsdags så var det inte mkt mer än jobb...Jobbade på båda jobben då...Men som tur va var det en relativt lugn dag på
Statoil... Jag lyckades missa kändisen jag ville se...Vi har haft en liten kändis som hyrt bil av oss...naturligtvis kom han när jag hade lunch...aja...skitsamma egentligen...jag e lite töntig jag vet haha... Jag lyckades hitta en tusenlapp i butiken som en kund hade tappat.... Tobbe och jag skulle dela på den iom ingen kom o frågade efter den...men jag har tappat bort den jag med haha..måste ha ramlat ur fickan när jag körde hem...Segt! mEn det var väl inte menat att jag skulle få lite pengar haha...

Idag var jag lite seg iom jag inte kom hem från jobbet förren 00.45...och gick upp 05.15... Så har väl haft lite smått huvudvärk hela dagen..antagligen på grund av tröttheten. Så jag ska snart slänga mig i bingen... Vid 17 idag så var jag och kollade på ett hus.. Och jisses vad fint det var!....Det är ett hus jag vill ha...tyvärr har jag inte mkt rum för budning så me tummarna hållna hoppas jag att ingen budar för mkt... Där är ändå saker i huset som kan hindra många från att handla det...men det går inte och beskriva....makalöst hus!..Nästan drömhus faktiskt. Sen efter det vid 18 tiden åkte jag till Vinnö o hem till Bea...Vi grillade lite o hade skoj....Det var det vanliga gänget..Bea, Robin, Sandra, Tobias, Kim och Beas sambo Björn kom hem så smånigom... Det var iallafall gott...Sen lite efter 21 åkte vi till McDonkan på Vilan och tog efterätt...för min del bleev det Maräng swiss.. Satt fint den...Så det har varit skönt att ha lite o göra...

   


O jo!
Jag ska åka till Prag på onsdag...det ni...bestämdes igår..så det ska bli skit skoj. Jag och Fata ska dra dit...det är en undersköterska på sjukhuset där jag städar som också ville resa någonstans på semestern... hon e 42...men e fan en ball brud alltså.Vi ska nog ha skit skoj. Resan går på 2260kr för 6 dagar..och då e det med hotell och frukost..inte så farligt tycker jag... Jag ville ha något o göra på semester och inte bara sitta hemma..o nu blev det helt plöstkligt Prag:) Yeii...Var o skaffade pass igår....såg anskrämlig ut på fotot haha...
Nä nu ska det sovas... Ha det fint... O ha en bra körning tb..kör nu försiktigt:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0