Söndag 0705

Jaha...då var det nära slutet på denna helgen...de fria dagarna springer bort för snabbt alltså. Men men...bara och uthärda tills semester sätter igång...Inte för jag vet vad jag ska göra ännu. Det e typ bara jag av dem jag känner som har semester då.. Kanske Sandra L också. Hade varit skoj o dra iväg någonstans spontant. Hade jag haft pass hade jag nog stuckit till Prag eller något, dock trist ensam kanske..Eller?
Iallafall.
Det var trevligt hemma hos Emma i fredags...där var ändå några bekanta människor som man gick i skolan med och så..Skoj! Var dock lite svajigt väder. När vi skule grilla så regnade det och haglade! Så...detta gjorde vi... kolla nedan.


Haha

Ja så kan det bli gott folk..Men får säga att köttet var nästan mer gott än när man grillar det...Kan det betyda att vi är bra kockar?...Eller bara ren o skär tur? haha.. Drog hem rätt tidigt ändå..var ju nykter så tillslut så söp alla och rökte rökte o rökte....så gott luktade man också när man kom hem. Är väl nackdelen med fester, även om man inte röker så luktar man som en rökfabrik.

Igår, lördag gjorde jag nog inte så mycket under dagen. Eller ja...jag var i Yngsjö vid 12 och gick på loppmarknad faktiskt. Kul att se hur folk springer o håller på haha.. Blev 3 bok köp...när jag går på loppmarknader så blir det oftast böcker jag köper. Varför köpa en bok för 159 kr när man kan köpa dem för 5 kr... (Lite smart får man vara ibland). Egentligen behöver jag inte mer böcker då jag har många i förrådet som behöver läsas. Men ska väl försöka komma in på läs humöret igen som man hade när man var yngre. Fast det kanske var att man inte hade något arbete som gjorde det?
Hett var det igår också, fruktansvärt kvavt.
Så vid 14 åkte jag till Kiaby och doppade mig. Efter suttit på handduken i 30 min med mitt linne på,så tog jag tag i kragen och gick i hehe... Nej det är inte att jag är badkruka...fanns en annan anledning haha..ganska löjlig egentligen..Alla som jag träffat vet ju att jag inte är en tunn speta..o nej jag är ingen vattentunna heller.. MEn iallafall.. Där var rätt mycket söta killar där, vilket jag förbannade mig för när jag kom haha. Så gick i vattnet när de flesta hade ögonen åt annat håll haha...Jag ser själv nu hur löjligt det låter haha. Jag ska bättre mig..lovar!  Det var iallafall riktigt skönt i vattnet, och man torkade nästan direkt när man kommit upp, för varmt var det ju. Så jag var väl där 1,5 timme sen körde jag hemåt igen...vilade lite...sen gjorde jag mig i ordning för att åka till Challan, (Jessica hade lite fest). Och dra mig på trissor...jag åkte buss igår! är inte allt för ofta man gör det, dels för att jag avskyr det sen blir mn bekväm när man har bil och slipper passa tider.


Ja gott folk, ryktena är sanna, Sabina åkte buss!

Så jag lyckades komma dit prick 18.30...Vilket jag kan säga var skillnad från de andra. Förstår inte varför folk alltid kommer sent hehe. Och när man själv kommer i tid så sitter man där som ett fån haha. Men när lilla Sandra kom (hon är 16) så fick hon en liten chock när ho såg vad bordet var uppdukat med.




Thats right, dildoparty

Det var mycket fint uppdukat på ett annat bord innan vi fick tag på dem haha. Men det var intressant och se hur mycket det finns egentligen. Hon som höll partyt kunde dock varit lite mindre stel. Jag skämtade nog lite för mycket haha...Men någon måste ju bjuda på sig själv liksom. Och det var innan jag ens börjat dricka hehe...Det ni. Men här fanns ju gott om saker o ta tag i höhö. Se bara på Madde...

      

Tur det var jag som höll i kameran för annars hade nog jag likaväl fastnat på liknande foto haha. Sen så la vi våra beställningar och så gick hon. Tyvärr tog hon med sig leksakerna haha. Sen snackade vi lite skit o sånt...Som man brukar göra.. Vid 23-23.30 tiden så drig vi till stan. Men tyckte inte där var något speciellt så direkt. Möte upp Sandra L där inne. Jag skulle nog stannat längre men tappade bort Sandra i folkmassan på Stora Torg och där hör man fasen inte någon telefon...Dj:n var rätt bra där faktiskt...Synd att man inte fick skaka lite bootie..haha. Så jag drog hem, fick skjuts av Tobias... Tack by the way! Jag bjuder igen med skjutsen.


Seriöst?.. javisst

Och idag blir det bara lite städning o ta det allmänt lugnt...:)

Ha d gott..
Kram o knip 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0