Lördag 0718 booooring

Sitter just nu på jobbet och degar...Blev klar 11.30 pga att jag har haft Hannes som gått brevid mig idag...:Så jag ska sitta här o lulla fram till 13.30..eller ja.jag får se hur länge jag står ut helt enkelt.
Det blev inget Höganäs i torsdags...Men ska dit på måndag:) Längtar..
Igår så hade jag en skön sovmorgon...var ju ledig torsdag, fredag:) Gjorde lite ärenden, lagade mat....en smarrig grönsakssoppa...sen åkte jag, morsan och Eva till Ikea i Älmhult och handlade ´lite...jag skulle inte ha  något trodde jag men det slutade med att man handlade för  650 kr... Man ska aldrig planera något..kom ihåg det haha..

   
     
Mm ser munter ut..jag vet

Blir att slappa lite och städa när jag kommer hem..sen ska jag åka en runda till Åhus och käka vitlöksbröd o räkor med Linda hehe...Vi ska gotta oss rejält..

Idag behövde man iallafall ingen väckarklocka...vaknade kvart i fem av allt blixtrande och åskande...det var extremt man blev nästan lite skraj att det skulle slå ner i huset.. Vilket det inte hade gjort när jag åkte hemifrån imorse iallafall hehe...Jag brukar sova som en sten annars men ja....det var nog det värsta åsk/blixtvädret på länge tror jag...Eller vad säger ni? Det kanske bara var över Fjälkinge haha....Jag är elektrisk..
Får ta o skriva mer sen...ska luncha med kollegorna nu..
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0