0728....avgång imorrn

Då är det äntligen dags att åka till Prag imorgon. Känns helt overkligen egentligen. Jag brukar aldrig resa, absolut inte spontana resor. Jag var i Bromölla igår och fikade med Fata, som jag ska åka med. Ska nog bli skit kul detta. Jag har i stort sett packat allt... Får se om jag kommer på något mer under kvällen, det viktigaste e ju biljetter, pass och pengar. Man tar nog alltid med sig för mycket kläder tror jag. Iallafall jag, men hellre det än att stå där utan.
Verkar som det blir finare väder här hemma också. Härligt.
Och naturligtvis under min resa så lyckas Volvoträffen vara..typiskt!. Jag var nere i garaget idag för att starta upp 460n lite..men det gick inte så bra hehe. Batteriet  behöver laddas...glömde naturligtvis att koppla ur det... Smart e man som vanligt. Läckte något också...ska kolla om det e växellådoljan eller vad det kan vara för något..Aja, det tar jag hand om när jag kommer tillbaka från resan. Idag har jag mest slappat o packat lite...Städat lite med, skönare att komma hem till en någorlunda städad lägenhet än ett stort kaos. (Inte för att det var ett kaos innan jag började.)
Jag lyckades hitta den försvunna tusenlappen som jag skrev om 0723... Dra på trissor, det var meningen att vi skulle ha tur haha... Fy sören vad saker flyter på *gungar fram o tbax*
Men ja...nu ska jag nog låta bloggen vara till den 3e augusti...Så vi ses då...Auuuu rövior (Au revoir)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0