0726 Suntag suntag


Jaha...söndag idag...
Jag slappade i fredags kväll hemma ...ensam...o det var faktisk rätt skönt. Har haft fullt upp på sistone så det behövde kroppen..Annars tycker jag det kan vara lite trist och bara ligga o dra... Om man inte gör det i en annan betydelse *garvar*
I lördags gick jag upp vid halv nio...Så jag gick till A-livs och köpte frukostbullar, samt hämtade ut ett paket... Jag har köpt en snowcap av en kille i Nynäshamn...och den var helt ny! T om i orginallådan och instruktioner...SÅ det e jag glad öveR:) Kostade lite mer än vanligt med va fasen...HUr ofta hittar man en helt ny..oftast de som säljer snowcap har något fäste sönder... (De säljs inte på Volvo längre). Sen så körde jag på en loppis i G.Köpinge som började 10.00.....Köpte mig 7 böcker. Bl a Sagan om Ringen och några Anne Holt böcker. Jag har snart en bibliotek hehe, borde börja läsa alla böcker snart.


Efter det så åkte jag till Hovby och drack kaffe hos morsan o farsan. Sen ringde Torbjörn så jag åkte o träffade han i Trolle Ljungby innan han fortsatte sin Sverigeresa mot Öland. Var skönt och få krama om han...Mys.. Får ju inte se han på en månad nästan..
När han körde vidare så åkte jag inom Eko och  köpte lite blomjord. Sen spenderade jag 3 timmar med att plantera om alla mina växxter i lägenheten...vilket jävla jobb haha men nu är det gjort... Vissa av växterna behövde det så jag hoppas de inte far illa av omplanteringen. (Jag gillar växter, tycker det fräschar upp ett rum).


Jag planterade väl till 16.15 sen tog jag en snabb dusch för att sen möta Sandra vid bussplatsen. Sen vid halv sex drog vi till Åhus, där kalas och grillning väntade. (Släktkalas). Var väl där till 01.00 eller något.

     
     


Idag så tänkte jag åka hem till morsan och hjälpa henne o röja i ena uterummet...o det behövs verkligen..ska ta en bild så ni får se haha...
Tjingeling..(3 dgr kvar till Prag)

Så.... Några timmar senare...och såhär blev resultatet efter lång tids pysslande..

   

Före                            Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0