1231..Nyårsafton..blir det annorlunda?

Vad kommer hända detta året?..Min värsta fasa är att inget händer.. Att livet rullar på som vanligt med samma tråkiga jobb o samma tråkiga vardag. Men ska verkligen försöka ändra något ..Iallfall försöka hitta andra jobb eller verkligen fundera o forska i vad jag vill göra. Vet ju att jag hade velat ge ut en tröjkollektion men...hur fasen går man tillväga då man inte får ner ideerna på papper...Aja..
Jobbade som sagt må-ons på Frendo...Alltså det känns så fel o säga det haha...Kommer alltid va Statoil.
Måndagen o tisdagen spenderade jag mest med inventering.. när inte alla andra ryckte i mig...man e nästan som en trasdocka. O igår var det rätt lugnt o skönt på jobbet...fick städa upp lite efter dagen men..ja...ovanligt? Min bägare höll på att rinna över igår. Hade precis stämplat in..så kommer högsta hönan på jobbet...ni som jobbar där vet vem jag menar..iallafall hon kom till mig o sa att jag kunde sopa upp massa glassplitter som HON hade haft sönder. HALLÅ!!! Men jag gjorde det faktiskt inte. Någon annan tog det..o det finns faktiskt lite gränser för vart min vänlighet slutar. Sen samtidigt vågar man inte hugga mot för mkt iom man inte vet vad som händer då. Shit the same nu.
Fick ett varmt välkomnande av min nya granne där nere igår. Vaknade 08.40 till ljudet av en hammare som konstant slog...Vem börjar hamre så tidigt, kan man inte ta någon hänsyn alls?. Så inatt när jag kom hem från jobbet (ca 00.30) så droppade jag ner en lapp i postlådan om att de kan vänta o hamra lite. O ja...hörde inget hamrande idag, bara slipande. Yeii haha.. Verkar som han har gjort något med vattnet med för jag har knappt något tryck i köket. (han renoverar köket). Så jag ska se sen om jag har vatten på toaletten, för jag ska inte behöva lida för att han renoverar. Och jag betalar för det dessutom o har inte blivit tilldelad någon information om att vattnet skulle stängas av....

Shit...vad jag klagar idag haha... grattis för att ha läst mkt onödig text haha..
Ikväll bär det av till Jessicas för o fira nyår. Blir väl de vanliga folket som kommer dit skulle jag tro. Handlade för 300 spänn på systemet idag...ovanligt av mig..men unnade (stavas det så om det är ett ord ens?) mig Tequila Rose flaska som kostade 189.. köper aldrig sånt annars...samt mousserande vin som kostade 32...+ annat smått o gott. Får skjuts dit med brorsan..de skall käka i Gualöv o hämtar upp mig på vägen...Tack tack :)
Ni får alla ha ett
Gott Nytt År!

   

Lite bilder från jul...spelade lite tärning med...o till höger är 2 av julklapparna jag fick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0